Televízia

Záhady tela najsledovanejším programom soboty

Diváci RTVS si ani počas uplynulého víkendu nenechali ujsť viaceré obľúbené programy. Bodovali zábavné relácie, O 5 minút 12 aj hokejové zápasy Tipos Extraligy. V sobotu sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa šou Záhady tela. Počas víkendu bodovali aj ďalšie programy RTVS.

Počas piatkového večera (22. apríla) bodovala RTVS u divákov s vedomostnou šou Čo ja viem i podvečerným Duelom. Desiata časť šou Čo ja viem k obrazovkám Jednotky prilákala  281.000 divákov v cieľovej skupine 12+ pri trhovom podiele 13,8 %. Podvečerný Duel si v rovnakej cieľovej skupine pri trhovom podiele 16,0 % pozrelo 240.000 divákov. Športových fanúšikov potešil na :ŠPORT-e hokejový zápas Tipos Extraligy HC Slovan Bratislava – HK Nitra (123.000 divákov pri trhovom podiele 6,4 %) aj hokejové štúdio (80.000 divákov pri trhovom podiele 4,0 %) v cieľovej skupine 12+.

sobotu večer (23. apríla) diváci Jednotky ocenili šou Záhady tela. Pozrelo si ju 387.000 divákov pri trhovom podiele 18,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Šou Záhady tela sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V sobotu večer bodovala Jednotka aj s talkshow Petra Marcina Neskoro večer. Sledovalo ju 343.000 divákov pri trhovom podiele 19,0 % v cieľovej skupine 12+.  U divákov na :ŠPORT-e mal v sobotu úspech hokejový zápas Tipos Extraligy HC Slovan Bratislava – HK Nitra, ktorý si pozrelo 136.000 divákov pri trhovom podiele 7,3 % v rovnakej cieľovej skupine. Bodovalo aj hokejové štúdio (120.000 divákov, trhový podiel 5,6 %). Športoví fanúšikovia si pozreli aj prípravný zápas na MS 2022 Slovensko – Česko. Ten zaujal 116.000 divákov pri trhovom podiele 11,3 % v cieľovej skupine 12+ a hokejové štúdio (103.000 divákov, trhový podiel 8,8 %).

nedeľu (24. apríla) si diváci Jednotky nenechali ujsť politickú diskusiu O 5 minút 12. Sledovalo ju 349.000 divákovpri trhovom podiele 23,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke štandardne bodovali magazíny Farmárska revue (112.000 divákov, trhový podiel 13,1 %) a Halali (104.000 divákov, trhový podiel 11,2 %) v cieľovej skupine 12+.

ZDROJ: Stanislav Čačko

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share